Apkalpošana

Mūsu vīzija ir apmierināts klients. Lai to sasniegtu, mēs esam izvirzījuši mērķi kļūt par klienta partneri un palīgu visos jautājumos, kas saistīti ar ēku tehniskajām sistēmām. Tehniskās sistēmas, kuras mēs apkalpojam ir energoefektīvas, un, pateicoties mūsu profesionālajai apkalpošanai, tās mūsu klientiem uzticami kalpo daudzus gadus.

Kādus pakalpojumus mēs piedāvājam

Ēku inženierkomunikāciju sistēmu uzturēšana

Mēs nodrošinām visu ēkas inženiersistēmu apkalpošanu. Klientam nav nepieciešami līgumi ar dažādiem uzņēmumiem, lai nodrošinātu visu tehnisko sistēmu apkalpošanu – tikai viens līgums ar PRISTIS, kas atrisina visus klienta tehniskos jautājumus, t.sk. sīkos remontdarbus.

Mēs piedāvājam šādus pakalpojumus:

  • Apkure, ūdens, ventilācija. Kanalizācijas sistēmu remonts un apkope
  • Saldēšanas sistēmu remonts un apkope,
  • Elektrisko sistēmu vadība, remonts un apkope
  • Automātisko ugunsgrēka atklāšanas un trauksmes signalizācijas sistēmu remonts un apkope
  • Drošības un piekļuves sistēmu remonts un apkope
  • Videonovērošanas sistēmu remonts un apkope
  • Gāzes dzēšanas sistēmu remonts un apkope
  • Ugunsdrošības automatizācijas remonts un apkope
  • Ēku automatizācijas (BMS) remonts un apkope
  • Preču aizsardzības sistēmu remonts un apkope
  • Palīgstrādnieku serviss
  • Inženiersistēmu pārbaude pirms inspekcijas, garantijas periodā

Kā mēs to darām

Tehniskā vadītāja pakalpojums

Ar kompleksu tehniskās apkopes līgumu klients savu ēku nodod tehniskajam vadītājam, kurš pilnībā pārzina ēkas inženiersistēmas un nodarbojas ar visiem jautājumiem, kas saistīti ar inženiersistēmām. Visiem PRISTIS tehniskajiem vadītājiem ir ilgstoša praktiskā pieredze uzņēmējdarbības jomā, kas ļauj viņiem atrast risinājumus tehniskām problēmām, kuras daudzi konkurenti nav spējuši izpildīt.

Inženiersistēmu audits

Apkalpojamo inženiersistēmu tehniskais stāvoklis tiek nofiksēts, ir konstatēti defekti un tiek piedāvāts risinājums sistēmas remontam.

Tehnoloģisko sistēmu energoefektīva darbība

Mūsu tehniskajiem vadītājiem ir ilgtermiņa praktiska pieredze ar tādām automātikas sistēmām, kā Schneider, Siemens, Honeywell u.c., tāpēc mēs spējam nodrošināt vislabāko iespējamo, uz pieprasījumu balstītu vadību, izmantojot klienta esošo automatizācijas sistēmu. Turklāt – pateicoties tam, ka Pristis ir arī lielākais ēku automatizācijas sistēmu (BMS) ieviesējs Igaunijā, mēs varam uzlabot novecojušu ēku automatizācijas sistēmu līdz modernam līmenim.

24/7 servisa atbalsts un darbu kontrole

Klientu atbalsts ir pieejams 24/7

Automatizēta tehniskās apkopes darbību monitoringa sistēma ļauj klientam sekot līdzi apkopes darbībām, reakcijas laikam, tādējādi nodrošinot augstu pakalpojuma kvalitāti.

Process

1

Klientu vajadzību un vēlmju identificēšana

2

Apkalpojamo sistēmu tehniskā stāvokļa audits

3

Tehniskās apkopes plāna izstrāde

4

Apkalpošanas plāna prezentācija klientam, saskaņošana ar klientu

5

Apkalpošanas līguma noslēgšana

6

Tehniķu iepazīstināšana ar objektiem. Nepieciešamības gadījumā apmācība par klienta iekšējām procedūrām

7

Tehniskā apkope un ikdienas kļūdu pārbaude caur BMS

8

Inženiersistēmu sezonālā regulēšana

Pakalpojumu izmanto

Kontaktpersona

Aleksejs KozirevsServisa direktors

Izmaksu pieprasījumsPieprasīt piedāvājumu