Apmeklētāju uzskaites un rindu regulēšanas sistēmas
Kāpēc izvēlēties Pristis apmeklētāju uzskaites sistēmu?
Periodiska apmeklētāju uzskaites un ienākumu datu salīdzināšana dod iespēju salīdzināt veikala darbību gadu no gada, kā arī salīdzināt veikalus savā starpā.
Precīza klientu uzskaite palīdz plānot un optimizēt personāla komplektēšanu un citas darbības (uzkopšanu, remontu utt.). Sarežģītākas klientu uzskaites sistēmas nodrošina rindu vadību un klientu iepirkšanās tendences.
Apmeklētāju plūsmas statistika tiek izmantota Tirdzniecības centru mārketingā.
Izmantojot apmeklētāju uzskaites sistēmas, centru īpašnieki var salīdzināt mārketinga efektivitāti un novērtēt nomas platības, atbilstoši apmeklētāju skaitam. Sabiedriskajām telpām parasti tiek noteikts maksimālais vienlaicīgo apmeklētāju skaits. Lai arī klientu uzskaite nav 100% precīza, apmeklētāju elektroniskā uzskaite nodrošina salīdzinoši precīzu statistisko rezultātu.
Daudzas valsts iestādes (bibliotēkas, muzeji utt.) izmanto apmeklētāju uzskaiti lai izsekotu apmeklētāju plūsmu. Vietās, kur biļetes tiek mazāk pārdotas, automatizētā apmeklētāju uzskaites sistēma sniedz datus par to, cik klientu izmantojuši pakalpojumu.
Mēs piedāvājam dažādus risinājumus lieliem un maziem objektiem, izmantojot infrasarkanos devējus, analizējot IP videokameru datus, termokameras un citas iekārtas.
Kādēļ izvēlēties Pristis Rindu regulēšanas sistēmu
Katra biļetes saņēmēja vieta rindā ir skaidri saprotama un tas tiek paziņots ar vizuālu un skaņas signālu. Informācijas tablo parāda rindas garumu, prognozējamo gaidīšanas laiku utt.
Rindu regulēšanas sistēmas ļauj uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi tirdzniecības vietās, bankās, lidostās, valsts iestādēs un citur. Sistēmas ļauj uzlabot efektivitāti un samazināt izmaksas. Skaitot klientus ierašanās brīdī, sistēmas algoritms savlaicīgi brīdina atbildīgos darbiniekus, cik daudz apkalpojošā personāla drīz būs nepieciešami zālē, lai nodrošinātu augstas kvalitātes klientu apkalpošanu. Tādējādi, atbildīgie darbinieki var savlaicīgi reaģēt uz palielinātu klientu plūsmu.
Galvenie rādītāji ir:
- Klientu skaits ēkā
- Rindas garums
- Vidējais gaidīšanas laiks
- Vidējais laiks uz vienu darbinieku bez klienta
- Kopējais gaidīšanas laiks
Rindu sistēmas iespējams centralizēt biznesa risinājumiem.
Apvienotas rindu regulēšanas sistēmas nodrošina centralizētu pārvaldību, lai ietaupītu izmaksas, izmantotu esošos tīkla resursus un sagatavotu atskaites par klientu plūsmām.
Kā mēs to darām?
Sadarbībā ar pasūtītāju tiek meklēti vājstrāvu sistēmu izbūves risinājumi, lai nodrošinātu prasību izpildi ar optimālām izmaksām
sadarbojoties ar mūsu pārstāvētajiem, starptautiskajiem iekārtu piegādātājiem, kā arī balstoties uz viņu pieredzi, mēs jums varam atrast risinājumus vissarežģītākajām ēkām un objektiem
mūsu speciālistu padomi tiek augstu vērtēti lielākajos Baltijas projektēšanas uzņēmumos, un pieredzējušu speciālistu sadarbība mūsu klientiem nodrošina vislabāko rezultātu
Pristis ir uzticams ģenerāluzņēmēja partneris, uz kuru jūs vienmēr varat paļauties
Process
Klientu vajadzību izzināšana vai darba projekta izstrāde
Iespējamo alternatīvo risinājumu izstrāde un klientu iepazīstināšana ar tiem
Piedāvāto risinājumu saskaņošana ar klientu
Piedāvājuma iesniegšana
Līguma parakstīšana
Darba projekta sagatavošana
Darbu izpilde
Darbu nodošana un klientu apmācība
Sistēmu uzturēšana
Lietot pakalpojumu
Ja jūs interesē vājstrāvu sistēmu izbūve, lūdzu, sazinieties ar mūsu pārstāvi. Mūsu tehniskie un biznesa konsultanti var sniegt jums padomus un detalizētāk izstāstīt par iespējamiem risinājumiem.